Zwroty

Zgodnie z obowiązującymi przepisami sprzedaży na odległość mają Państwa prawo do odstąpienia od umowy i zwrotu towaru bez podania przyczyny i ponoszenia kosztów w terminie do 14 dni od dostarczenia daty dostarczenia przesyłki z zamówionym towarem.

Bezpośrednie koszy zwrotu towaru pokrywa klient.

 

Jak dokonać zwrotu?

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, należy poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).

Odstąpienie od umowy sprzedaży Towaru może nastąpić poprzez wypełnienie formularza zwrotu*. (nie jest to konieczne).

Adres zwrotu:

mojabutelka.pl / IN PLAY Sp. z o. o.

Sokola 6c, 11-041 Olsztyn

email: sklep@mojabutelka.pl

tel.: +48 500-305-094

Więcej informacji: POUCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY SPRZEDAŻY

*o ile to możliwe prosimy o dołączenie formularza zwrotu do paczki wraz z zwracanym towarem. Z góry uprzejmie dziękujemy!

 

Reklamacje

Ewentualne reklamację rozpatrywane są indywidualnie. Przed odesłaniem towaru prosimy o kontakt pod adresem: sklep@mojabutelka.pl. Reklamację rozpatrywane do 14 dni.

Sprawdź także FAQ – może znajdziesz tam odpowiedź na swoje wątpliwości.

 

Jak dokonać reklamacji?

W celu zgłoszenia reklamacji prosimy w pierwszej kolejności skontaktować się ze sprzedawcą pod adresem: mojabutelka.pl

Zgłoszenie reklamacji może nastąpić poprzez wypełnienie i przesłanie drogą elektroniczną formularza reklamacji* (nie jest to konieczne). Sprzedawca poinformuje cię, czy odesłanie towaru będzie konieczne. Jeśli tak, towar prosimy odesłać na adres poniżej:

Adres reklamacji:

mojabutelka.pl / IN PLAY Sp. z o. o.

Sokola 6c, 11-041 Olsztyn

email: sklep@mojabutelka.pl

tel.: +48 500-305-094

*o ile to możliwe prosimy o dołączenie formularza reklamacji do paczki wraz z zwracanym towarem. Z góry uprzejmie dziękujemy!